איזה כיף, אני פותח את הבלוג הזה כדי לראות את ההתקדמות שלי באנימציה ופוסט בתחומים שאני עובד בהם
אני רוצה לעלות פה עבודות ואחרי הרבה זמן למדוד את קצב ההתקדמות שלי
כרגע אני מעלה סדרת תרגילים באנימציה שעשיתי :
כדור ים קופץ - אני חייב לציין שזה הכדור קופץ הראשון בהיסטוריה שאני עושה בתוכנת מאיה!
כן כן חברים, אין לי ניסיון במאיה,
וכמו שאתם יודעים מאיה היא תוכנה של חברת אוטודסק, שאותה אני לא אוהב, כי התוכנה בנויה בצורה לא נוחה
לא כמו התוכנות של אדובי שהם הרבה יותר ידידותיות למשתמש.
אני רוצה לעלות פה עבודות ואחרי הרבה זמן למדוד את קצב ההתקדמות שלי
כרגע אני מעלה סדרת תרגילים באנימציה שעשיתי :
כדור ים קופץ - אני חייב לציין שזה הכדור קופץ הראשון בהיסטוריה שאני עושה בתוכנת מאיה!
כן כן חברים, אין לי ניסיון במאיה,
וכמו שאתם יודעים מאיה היא תוכנה של חברת אוטודסק, שאותה אני לא אוהב, כי התוכנה בנויה בצורה לא נוחה
לא כמו התוכנות של אדובי שהם הרבה יותר ידידותיות למשתמש.
והנה עוד כדור שבוע אחרי:
וכדור באולינג:
אנימציה בעצם בנויה מ-2 דברים לפי דבריו של ריצ'ארד וויליאמס
-טיימינג וספייסינג.
טיימינג זה התזמון של הפעולה והספייסינג (Spacing) זה בעברית המרווח שבין הציורים
או מספר הציורים שיש בשניה.
פעם לפני הרבה הרבה שנים וויליאמס וחבריו היו מציירים את האנימציה פריים ביי פריים, מה שאומר שהם היו מציירים 24 פריימים לשניה!
כן כן... נשמע פסיכי. אני יודע
היום יש לנו מחשבים ויש לנו קי פריימים שאיתם אנחנו עושים את הפוזות העיקריות (Main Poses)
והמחשב יודע לעשות אינטרפולציה לקי פריימים האלה בצורה אוטומטית מפוזה לפוזה.
האנימטורים שעבדו בשיטות של פעם יטענו שהם יודעים לעשות אנימציה יותר טובה וזה נכון.
התפיסה של מי שלמד אנימציה קלאסית וצייר כדור קופץ במשך 8 חודשים יידע את המרווחים בין הציורים יותר טוב ממני.
אבל ההבדל הוא שאני לא פסיכי :)
יש לדעתי 2 אוניברסיטאות שעדיין מלמדות את הצורה הקלאסית של דיסני שזה שרידן קולג' וקאל ארטס אם אני לא טועה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה