נגיד בסרטון הזה שעשיתי לו אנימציה הכי הרבה ניסיתי להשתמש באוברשוט
כמובן שזה בין הסרטונים הראשונים שעשיתי עם תוכנת אפטר עמכם הסליחה :)
ולכן לא הייתי מספיק טוב בעניין של אנימציה, אבל אתם יודעים חייבים להתחיל מאיפשהו.
ותמיד ממשיכים הלאה ולומדים, אז לא ממש הבנתי באנימציה אבל מישהו ניסה להסביר לי את העקרון של אוברשוט
הוא לא באמת ידע שקוראים לזה אוברשוט, כי כמו שאמרתי רוב האפטריסטים שיש בשוק לא באמת למדו אנימציה.
אפטר במקור היא תוכנה לקומפוזיטינג, לא משנה בכל אופן נחזור לעיקרון של אוברשוט שאומר שכל אובייקט במציאות
נגיד כמו מכונית נוסעת או יד אנושית כשהם עוצרים מהפעולה שלהם, לדוגמא המכונית היא לא באמת עוצרת ישר.
יש לה מן דיליי כזה שהולך קדימה טיפה ואז אחור חזרה למקום שהיא עצרה.
זה כאילו שהאנרגיה שעצורה בה קופצת קדימה ואז אחורה.
שזה אומר טקסט או אובייקט שנכנס לפריים, ממשיך קצת הלאה וחוזר לנקודה בה הוא אמור לעצור.
נגיד בשניה : 00:29 אתם יכולים לראות את התמונה של גל נכנס לפריים אז הוא ממשיך עוד קצת ואז חוזר אחורה טיפה.
את האמת לנועה שניה אחרי זה שם יש אובר שוט הרבה יותר בולט, והאמת היא שהוא קצת גס
שזה כבר קשור לטיימינג ואיז אין איז אאוט.
את האמת לנועה שניה אחרי זה שם יש אובר שוט הרבה יותר בולט, והאמת היא שהוא קצת גס
שזה כבר קשור לטיימינג ואיז אין איז אאוט.
Overshoot:
Overshooting a pose means to go past the pose and come back to it. For example,
if a character was to through their arms up in the air… You would first create an anticipation pose
– then create pose with arms up – but stretch the body and arms so that the hands go higher than the original pose
– then snap back to the main pose of the arms being raised. So the order of the poses would be as follows. Antic – Overshoot – then snap back to Main Pose(with arms up).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה